Followers

Sunday, July 3, 2016

Lonely Boy


Aku sejak form 1 dah masuk asrama, mula-mula ke Perak
kemudian masa form 4 ke Melaka 
lepas SPM masuk matrikulasi Melaka pulak
(Kuat jodoh dengan melaka, suruh kawen dengan org melaka kot)

Kemudian masuk Universiti di Bangi, walaupun tak jauh sangat nak travel ke rumah, aku still pilih untuk duduk kolej, mungkin sebab sudah biasa

well duduk asrama ada kelebihan dia sendiri
however ada fair share of cons juge


misalnya...  

***

***

Hahaha

dah lama dah rasa macam ni, lagi2 bila mula start puasa dan mula start tarawikh kat masjid
selalu tengok jer budak-budak lain seronok bersembang dan becerita
aku lak duduk ceruk mana macam lonely stalker

Aku nak buat kawan baru, tapi segan and tak tahu macam mana
betul lah orang cakap
Its hard to make friends when you grow older..haha

masa kat asrama aku rasa senang jer nak berkawan, mungkin sebab you stuck facing the same people over and over. lol



p/s : aku lukis nak cepat siap, so sorry comot. hahaha. kerja org malas



1 comment:

  1. cerita ni sama dengan kisah saya juga, boleh lah upload kat page nanti hehe. selamat hari raya Faye

    ReplyDelete

Leave your comments here