Followers

Tuesday, February 16, 2016

Road Rage

Pada suatu hari, adalah seorang pemuda yang agak tampan sedang mamandu dengan berhemahnya di jalan raya. Beliau dalam perjalanan untuk mengambil adik beliau dari sekolah (so responsible ohmygerd) . Dalam perjalanan tersebut, mata beliau tertumpu pada seorang penungang motor......







Dasar penunggang motor tersebut sudah serik hidup, maka pemuda yang memandu tersebut pun memilih untuk membantu penunggang motor tersebut agar MAMPUS CEPAT.


FIN

9 comments:

  1. Haahaha.. I did not expect that. Langgar sama dia.

    Baru semalam tengah drive, nampak sorang penunggang moto meludah ke tepi jalan. Instead of the spit fly straight downwards like it's usual trajectory, spit tu melayang ke belakang dan sedikit ke atas sebab dia bawak laju sangat. Kesimpulan, jangan drive belakang moto laju kalau taknak ludah setepek kat windshield..

    Panjang lak cerita..ok. Fin

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu nasib ada windshield masa zaman belajar dulu pernah juga kena ludah orang masa naik motor member. hampeh

      Delete
  2. Cis. Comel betul lukisan.

    Aku rasa aku pernah cetuskan road rage tapi bukan dengan cara ludah2 guna fon tengah jalan macam ni.

    Helmet warna emas aku tercabut masa bonceng superbike laki aku. Serius aku lagi sanggup naik basikal dari naik motor tu. Hampir cetuskan babak final destination juga la. Nasib tak terbang hentam penunggang motor yang lain/cermin kereta orang TT

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau pun nak mintak di langgar juge ke? haha

      Delete
    2. Ben naik superbike. Magadd must be sexy XD

      Delete
  3. Ahahaha.. is this happening for real Hafiy? Au pon sama naik geram dgn pemuda tu. Cukup lengkap set mamat moto tu untuk tempah tiket selipar ke muka.. herghh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apparently so. Tp obviously part melanggar tu satu exaggeration. I only wish I could do that kot. ahahhaha

      Delete
  4. Jenis penunggang macam ni laa yang buat tahi nama penunggang lain yang berhemah macam aku **batuk batuk** ni.

    Kalau jenis macam ni, kasi langgar betul2 pon aku tepuk tangan...hehehe

    ReplyDelete
  5. hahahahahahah! WIN!
    habis hilang segala kehemahan bila jumpa driver/rider yang macam tu :3

    ReplyDelete

Leave your comments here