Followers

Tuesday, August 19, 2014

art work : cEro

So terlintas nak praktis tracing dan mewarna artwork.
masa melawat blogger lain, terlintas nak buat artwork nie.
tengok original character blogger lain, kemudian buat satu lukisan versi sendiri bagi character blogger tersebut

So blogger yang terpilih masa tu milik blogger awesome milik

cEro

okay, mula2 nak minta maaf sbb modify sikit character milik cEro nie, sbb aku agak keliru nak buat rambut si cEro nie. jadi nak tak nak aku ubah ikut persepsi aku.

Alang-alang, jemputlah melawat blog saudara cEro nie.
dia siap ada baut buku nomik(novel+komik) seyh
aku bila lah nak buat benda mcm tu

sigh


bila lah nak buka page untuk commision dan art trade dalam blog nie
serupa tak hidup je

sigh lagi sekali





[proses pembikinan art work cEro]


(abaikan contengan lain, aku tak jumpa pemadam. kucing bawak lari kot)










2 comments:

  1. Bangganya aku dapat artwork kacak macam tu...
    Kalau laa aku ada dlm 20% je kekacakan mcam dlm lukisan tu, aku dah bersyukur...hehehe

    Thank you :)

    ReplyDelete

Leave your comments here